zondag 26 oktober 2008

Sunny sunday :)

Dertig graden voelt toch heel anders aan met een luchtvochtigheid van slechts 65%! Het is goed uit te houden vandaag. Vanmorgen heb ik NIET getennist want er waren geen banen meer vrij. Edward en YongQi hebben al les gehad en net ben ik voor 2 euro naar de kapper geweest. Mijn verkantonezing is weer toegenomen: ik ben op mijn roze thuisslippertjes ernaartoe gelopen. Ik had het pas in de gaten toen ik buiten de compound was, hihi.
Voor de rest natuurlijk wat klarinet gestudeerd (zometeen ook nog een beetje) en wat Kum Nye gedaan. Zaterdag heb ik al 6 "gasten" bij het concert. Leuk he? Mickey en zijn moeder komen en twee "Nederlandse dames met hun mannen". O jee, dat klinkt echt heel erg maar ik weet even niet hoe het anders zou kunnen. 
Megaveel groetjes uit Guangzhou :)

Geen opmerkingen: