zaterdag 8 november 2008

Insert title here....

Deze foto heb ik een tijdje geleden gemaakt. De blauwe lucht liet niet lang op zich wachten.

Het concert ging wel redelijk, het publiek was in ieder geval razend enthousiast :)
De solist (Alain Lefevre) had genoeg parfum op om de hele concertzaal te bedwelmen. Mijn god, hoe typisch Frans kun je doen? Backstage rook het een half uur nadat hij weg was nog!
Nog zoiets ergs: hij heeft zelf een toegift gecomponeerd.... die heet "magical panda" AHUM!! Een super cheesy pentatonisch deuntje. De dirigent liep een beetje verloren rond toen Alain ging spelen. Ik heb maar gebaard dat hij naast mij kon komen zitten want daar waren een paar lege stoelen.  Ik heb hem ook mijn klarinet gegeven zodat hij zich wat meer "in het orkest" voelde. Dat was wel een grappige actie. 
Vanmiddag ben ik bij Lida en Pieter op het balkon thee gaan drinken. Dat was gezellig.
Het was vandaag voor de eerste keer echt fris weer! Voor het eerst in een heel lange tijd had ik overdag  een truitje met lange mouwen aan ;) 
Het waaide hard en het was maar een miezerige 25 graden. Truienweer dus! Er liepen vandaag zelfs al mensen met een jas rond.

Geen opmerkingen: