maandag 3 november 2008

Lucht!

Het was vandaag een magere 27 graden. Heerlijk!!!! Het heeft vannacht flink geregend en daardoor is de smog weg gewassen. Het was namelijk niet te harden gisteren. Er lag een ondoordringbare grijs/gele deken over de stad, brrrr. Ik werd er heel depri van. Als het de volgende keer weer zo erg is zal ik er een foto van maken en 'm op de blog zetten.
Ik ben nu net terug van de spa waar ik heb liggen te stomen in de mini sauna en een facialtje heb laten doen. Verplicht stil liggen, in het kader van mijn ribben te laten rusten. Een goed plan want thuis blijf ik toch vanalles doen. Het stomen in de sauna moet het gebrek aan fitnessen goed maken ;) Gisteravond heb ik met Michael en Roddy gerepeteerd. De nieuwe trio muziek is binnen en moest even doorgespeeld worden. Ik speelde als een dweil maar dat was van te voren door beide heren goed gekeurd, hihi. Alle reserves had ik er op zaterdag al uitgespeeld......Na de rep. ben ik met Michael gaan uit eten bij een Indiaas restaurant. Het was erg lekker maar voor Chinese begrippen erg duur: 412 RMB voor ons tweetjes. Vanavond (over 1 uur) ga ik met Hw en zijn baas hier in ZhongHaiMingDu eten. Morgenmiddag moet ik werken. We spelen deze week de volgende stukken:
- Alborada del gracioso * Ravel
- Pianoconcert in G * Ravel (jaja, ik speel esklarinet)
- La Mer * Debussy (zit ik niet in)
- La Valse * Ravel
We hebben de dirigent die vorig jaar de nieuwjaarsconcerten heeft gedaan.

Geen opmerkingen: