dinsdag 4 november 2008

Calefax+Tony Overwater

Vanavond ga ik weer naar een concert op de universiteit. Ditmaal in de stad zelf en niet in de ver weg gelegen universiteitsstad. Het Calefax ensemble (NL) geeft een concert samen met het Tony Overwater jazz trio. Grappig he? Ik ga er alleen heen want Hw en zijn baas gaan naar de James Bond premiere en Roddy ook. Michael gaat naar een ander concert. Om 19.10 word ik door iemand opgehaald bij de Oostelijke deur van de campus. Dat heb ik vandaag via MSN in het Chinees geregeld :) Ik vind het leuk dat ik nu in het Chinees kan msn-nen. Het is ook een goede manier om de taal te oefenen. De repetitie van vanmiddag was do-de-lijk saai :( Hij stopt elke halve maat en begint dan zijn tirade: "Er staat hier mf niet f, Ravel was een serieuze componist, als er mf staat moet je dat spelen en niet f of mp. Jullie moeten gewoon spelen wat er staat en niet zelf componeren. Ravel is duidelijk genoeg en jullie hoeven er zelf niks bij te bedenken. Lees je partij en doe wat er staat!" Nou en dit dus om elke halve maat........ elke keer gevolgd door een zuchtend "you know?". Goede gelegenheid om Kum Nye te beoefenen en zelf wel lekker zin in het leven te blijven houden. Zonder KN had ik me denk ik op het rietenmes van Michael gestort zo erg was het namelijk wel. "I just don't understand what you are doing! You don't need to add these funny things. What ARE you doing? I really don't understand!!" Ach ja, even volhouden tot zaterdag ;)

Geen opmerkingen: