donderdag 6 november 2008

La valse

Het begint langzamerhand echt naar Ravel te klinken dus dat is mooi. Wat me een beetje zorgen baart is dat we maar 1 repetitie voor het pianoconcert hebben..... Die is morgenmiddag. Mijn schema was niet zo handig vandaag: eerst hebben we La Valse gedaan tot een uur of 11.00. Daarna volgde La Mer maar daar zit ik niet in. Na de pauze werd er weer aan La Mer gerepeteerd, zucht. Om 14.30 was ik weer eens aan de beurt met Alborada del Gracioso. Dat gaat trouwens ook al stukken beter :) Alleen de hoorns kunnen de verschillende ritmes niet aan en toeteren er behoorlijk langs. Voor de pauze heb ik zelf es klarinet gestudeerd; na de pauze heb ik heel Chinees languit op een bank in de concertzaal gelegen. Beetje gemediteerd en wat gedoezeld. Het originele plan was om mijn boek te lezen maar dat bleek al na 2 pagina's niet zo'n werkbaar plan te zijn (te suf). Vanavond gaan mijn leerling en zijn moeder naar het concert van Calefax en T.O. Ze hadden nog vrij en ik heb vrijkaartjes voor hun geregeld. Ik vind het stiekum toch wel leuk dat ik dit soort dingen nu kan regelen, hihihi ;)
Vanavond ga ik met Lida uit eten en naar de voetmassage.

Geen opmerkingen: