woensdag 3 december 2008

GWIC

Vandaag ben ik lid geworden van GWIC (Guangzhou Women International Club). Dat leek me namelijk wel grappig. Vanmorgen heb ik al met ze getennist (Lida is ook lid) en vanmiddag hadden ze "thee". Na de thee heb ik me maar ingeschreven. Het lidmaatschap is maar 350 RMB per jaar en ze doen allerlei leuke dingen: tennissen, koffie drinken, lunchen, dingen organiseren enz. Na het tennissen vanmorgen ben ik met Lida en haar prive chauffeur naar haar huis gegaan. In het park bij haar huis hebben we geluncht. De medewerkers van het restaurant waren geloof ik niet zo gelukkig dat we hen uit hun middagslaapje gehaald hebben ;) Het eten was wel lekker. We zaten in de schaduw op het terras en het was heerlijk weer. Na de lunch hebben we even voor dvd's gewinkeld en daarna moesten we naar het Westin voor de thee. Na alle gezelligheid moest er dan ook nog gewerkt worden, brrrr. Om 18.30 had ik repetitie. Maar ja, als je  voor de deur afgezet word door een chauffeur valt het alweer mee hè? De chauffeur heeft Lida eerst thuis afgezet en daarna mij nog naar Xinghai gebracht. De repetitie liep best goed. We zijn door de 2de en 3de akte heen gekomen. Ik had het alleen stikheet. Ik had een jasje met een open hemdje aan. Alleen het hemdje was geen optie. Gelukkig had ik mijn tennisspullen nog bij me (dat krijg je na een hele dag "jatzen"). Ik heb snel mijn tennisshirtje aangetrokken en dat was al beter te doen. Ik denk dat ik vanmorgen tijdens het tennissen een beetje aangebrand ben (we hebben bijna 2 uur gespeeld in de volle zon). Nu ben ik dan ook supermega gaar en zal ik zo maar eens gaan slapen. Hw is nog niet thuis. Hij is vandaag bij een leverancier geweest.

Geen opmerkingen: