dinsdag 2 december 2008

Tosca

Zo zag mijn klarinet er 2 weken geleden uit:
Ik ben wel blij dat ik 'm weer functionerend in elkaar gezet heb :)
Tosca begint mooi te worden. Het nadeel van het repeteren aan een opera is dat alles extra makkelijk blijft hangen! Het zijn natuurlijk allemaal melodieën  om gezongen te worden. Ik heb nu ook een opname ervan opstaan. JiaYin had net les en hij gaat met sprongen vooruit, dat is heel leuk om te horen! Die leerlingen van mij hebben er nu een handje aan om veel te vroeg te komen: gisteren had YongQi om 18.30 les. Ik ging dus om 17.45 eten bij Hw's ouders wat ik had al rekening gehouden met het feit dat hij te vroeg zou zijn. Belt hij om 17.55 dat hij bij mij voor de deur stond! Jongejonge, das wel extreem hè? Vandaag zat ik te eten toen JiaYins' moeder belde: "We zijn er over 10 min, kunnen we dan al naar boven komen?". Dat was om 18.55, de afspraak stond voor 19.30, hihi. Nou ja, snel m'n kommetje leeg gegeten en naar huis gegaan. Blijkbaar heb ik wel indruk gemaakt met mijn "je-moet-op-tijd-komen-speech". Ze zijn wel een beetje doorgeslagen nu maar ik vind het eigenlijk wel schattig. Het verkeer hier is ook moeilijk in te schatten. Het begint de goede kant op te gaan met 23/113 CMS (kamermuziek). Vandaag hebben we al 2 aanvragen gekregen. Eentje kunnen we niet doen want we hebben dan een GSO concert. De andere is nog even wat passen meten i.v.m. GSO repetities en ons kerstconcert:

Geen opmerkingen: