zaterdag 3 januari 2009

Kick boxing

Ik zit nu met Hw en Roddy bij Chong Lee thuis. We hebben om 17.00 een kick box les gehad. Dat was leuk maar wel heel vermoeiend, zeker omdat ik vanmorgen al was gaan joggen. Dat was om 6.15...... ik was best nog moe dus na het joggen ben ik terug naar bed gegaan. Om 10.00 had JiaYin les. Om 11.00 kwam Mickey. Ik weet niet wat er mis met me is maar ook deze les had ik vergeten. Die van JiaYin had ik wel onthouden. Misschien moet ik wat meer kruiswoordpuzzels gaan maken ofzo.
Na de kick box les zijn we gaan uiteten. dat was niet geheel succesvol. Er was een bedrijfsfeestje aan de gang en wij werden in een aparte kamer gezet. Niks mis mee, zou je denken, maar de geluidboxen konden niet zachter gezet worden. L en R uitbalanceren ging ook niet en er was geen kabeltje voorhanden om uit te trekken. Na de soep hadden we genoeg van het kabaal en hebben we het hoofdgerecht mee naar huis genomen. Nu zitten we een filmpje te kijken (in Bruges). Ik zal maar eens op gaan letten en Roddy's laptop met rust laten, hihi.

1 opmerking:

Paul en Annemie zei

Hey Joke,
prachtige jurk!!

En nog een gelukkig 2009 oet Gelaen.

Groetjes Paul,Annemie, Mieke en Joep