vrijdag 27 februari 2009

Concert regelen

Hier een fotootje van de vallende avond in Guangzhou:
Het was een druk regel dagje vandaag maar het resultaat mag er wezen; een concert in het China hotel op 26 maart :) Als het goed is, is alles nu rond en geregeld. We gaan maandag met ons vieren naar het hotel om een foto te maken, de concert set up te bekijken en te repeteren. We hadden namelijk op die tijd al een repetitie staan. Die is nu verplaatst naar het hotel want ik had geen zin om de stad door te blijven rennen! Tussen de midag heb ik pannekoeken gebakken en die lekker met Daphne samen opgegeten want zij kwam tennissen. Na het tennissen ben ik maar weer eens naar de massage gegaan. De masseur heeft zich met name op mijn schouders geconcentreerd want die zaten redelijk vast. Hij ging ook zo achter mijn schouderbladen in, het lukte me aardig om ontspannen te blijven maar het is wel een heel raar gevoel.
Het etentje van gisteravond was heel gezellig. Dat was het zogenaamde PWNO-etentje (Professional Women's Night Out). Vanavond blijven we lekker binnen, ff uitrusten!

Geen opmerkingen: