donderdag 26 februari 2009

Nummer 503

Dit is al mijn 503de blogje! Jeemieneetje, dat is toch best wel een groot aantal!
Hopelijk vinden jullie het wel nog leuk om mijn verhaaltjes uit China te lezen.
Op deze foto staat ons mandarijnen struikje. Dit hebben we speciaal voor Chinees Nieuwjaar gekocht. Ik heb 'm zelfs van pap en mam gekregen ;) Eigenlijk moet je deze struik op de 15de dag van het Chinese Nieuwjaar weg gooien (het kerstboom principe) maar dat vonden we zonde.
Hij staat nu nog altijd op het balkon.
Deze week ben ik flink aan het tennissen! Gisteravond speelde ik met Kathelijne, Daphne en Adinda (allemaal NL). Voor het spelen aten we andijvie stamppot, heerlijk! Na het tennissen hebben we wijntjes gedronken en gekletst. Adinda woont ook hier in ZhongHaiMingDu dus konden we gezellig samen terug. Voor vandaag staat er een lunch, een diner en een potje tennis op het programma. Nou ja, potje.... Sigrid wil ook wel eens proberen om te tennissen en ik ga wat met haar oefenen.

Geen opmerkingen: