dinsdag 24 februari 2009

Kwartetten

Vanmorgen hadden we een mini foto shoot bij Michael op het balkon. Voor het concert op de 15de moet er een flyer gemaakt worden en ze hadden graag wat foto's. We hebben er heel veel gemaakt, ook "solo". Nu hebben jullie iedereen even gezien ;)
We hebben lekker gerepeteerd en Sigrid, Roddy en ik zijn gaan lunchen. Het wordt langzaam duidelijk dat ik "lang" in Guangzhou ben; bij het restaurant kwam ik 3 bekenden tegen en werd ik ook nog aan iemand voorgesteld. Expat Guangzhou is gewoon een dorp!
Net heb ik op het balkon gezeten maar heel eerlijk gezegd was het me al wat te heet in de zon. Het zal alweer een graadje of 28 zijn......
Veel plezier nog met carnavallen vandaag en hopelijk hebben jullie het ook lekker warm!
18.41
O ja! Helemaal vergeten te vertellen: gisteren, tijdens de lunch heb ik per ongeluk kippevoetjes besteld. Het dimsum menu was namelijk alleen maar in het Chinees en veel gerechten hebben een soort bijnaam. Ik kom er nu even niet op wat de bijnaam van de voetjes was (iets met een fenix en wat kool). Nou ja, het was nu eenmaal besteld dus we gingen het maar proberen..... Het was super lekker! Toen we over onze eerste griezels heen waren dan ;)
Op zondag had ik nog verteld dat het niet zo snel meer ging met mijn verkantonizering. Op basis van het feit dat ik nog geen kippevoetjes at en dat ik nog nooit in mijn pyama boodschappen ben gaan halen. Dit statement zal ik intrekken want ik zat ook met mijn roze slippers in het restaurant.......

Geen opmerkingen: