woensdag 15 april 2009

Leukleukleuk

Gisteren was het wederom een leuke en aangename dag in GZ! De dag begon met vroeg opstaan, wat rond tutten en een fietstochtje naar Xinghai. Daar werd eerst de symphonie gerepeteerd (Mendelssohn 3). Roddy en ik spelen dat stuk niet dus gingen wij buiten in het zonnetje onze partijen voor later op de dag doornemen (Midsummer night's dream en het vioolconcert van Mendelssohn). Een niet te vermoeiende repetitie volgde en om 15.00 waren we klaar. 's Avonds was er een etentje van WIB (Women in Business). Onder andere Tanja, Tracey en Daphne waren daar aanwezig. Na het eten ben ik met 3 andere dames naar de voetmassage gegaan (in een andere kamer binnen de zelfde club). Er waren tijdens het eten flessen wijn verloot. Nu wou het lot dat 2 van de dames die de voetmassage namen beiden een fles gewonnen hadden. Addertje onder het gras: de wijn moest wel in de club gedronken worden.
Meer uitleg is denk ik niet nodig...... ;)
Hier een foto van de aanleg van het "nieuwe" Guangzhou.
's Middags kreeg ik een telefoontje van Shirley (van de tv) of ik zin had om aan een ander programma mee te werken. Het is bijna de dag van de arbeid en ze willen een item maken over buitenlanders die het werk van een Chinees gaan doen. Ik ga dus vissen schoonmaken enzo, deze vrijdagmiddag, brrrrr, ik ga namelijk op de markt werken! Het gaat er vooral om dat de vissen hier vers verwerkt worden en in Europa niet omdat we ze al "schoon" en op ijs aangeleverd krijgen. Ik word gefilmd en moet dan vertellen hoe het me bevalt en wat ik er van vind, hehehe. Dat zal lekker stinken worden!
Nou, dat was nog niet alles! 's Middags kreeg ik een emailtje van Lida of ik zin had om mee te gaan op een cruise vanuit Shanghai. Pieter moet namelijk aan boord van een cruise schip gaan werken. De boot vertrekt deze zondag en is vrijdag weer terug. Laat ik nou net die dagen vrij hebben ;) Ik ga dus mee :) Op zaterdag moet ik weer werken, wat een perfecte planning he?
OK, nu heb ik nog niks van vandaag verteld maar eigenlijk moet ik gaan douchen want ik ben net gaan fitnessen en zometeen ga ik met Qiang samen naar Michael's huis voor een dineetje met wat vrienden. Morgen meer, doeidoei!!!

Geen opmerkingen: