maandag 13 april 2009

Macbook air

Hallo! Dit is mijn eerste blogje vanaf mijn nieuwe Macbook air :) Ik ben er heel erg blij mee en heb er vandaag en gisteren al veel mee gedaan. Mijn eerste computer die helemaal van mij is!
Hieronder een fotootje van de Paas lunch, vlnr: Tanja, Daphne, moi, Ruud en Steven.
De lunch vond plaats in het Hyatt hotel. Het restaurant was heel erg mooi ontworpen. Veel hout en steen maar wel modern. Het smaakte goed en het was gezellig. In totaal waren we met 26 mensen.
Hw had vandaag vrij. Vanmorgen hadden we eerst tennisles. Eerst heb ik een uur les gehad en vervolgens had Hw een uurtje les.Na het tennissen zijn we gaan winkelen. Dat was erg grappig. We waren ergens waar t-shirtjes 19 RMB per stuk kosten. De meeste in de meest geinige vormen van het Chinglish. Ik heb er een stuk of vijftien gekocht, voornamelijk voor de flauwekul. Ik zal er wel wat foto's van maken want "seeing is believing".
Vandaag was het qua weer een afwisselend dagje: wat mist, wat zon (en al een hele sterke), regen en uiteindelijk wat blauwe lucht.

Geen opmerkingen: